Spacerebel (TinTin) ~

Spacerebel, även kallad TinTin,  är en 5-årig hingst av rasen Overo. Han kom till Jorvik från ett stall i Dalarna som åring och stod hos Marleys tills jag köpte honom. 

I ridningen är han är väldigt snabb och smidig, och jag hade tittat på honom länge innan jag till slut bestämde mig för att köpa honom. Har inte ångrat det hittills, han är verkligen underbar (: 

Eftersom han kräver mycket träning och är ganska ny, så har därför inte hunnit bekanta sig så bra med de andra hästarna än. Men han är väldigt vänskaplig av sig, både mot människor och andra hästar så det blir nog inga problem :D
 
 


Kommentarer
Wolfside

Vad söt han är <3

Svar: hihihi jaa <3
Alva Crazyfall

2013-11-05 @ 16:29:20
Siri Moonbear

Tintin var verkligen ett mycket passande namn

2013-11-10 @ 00:10:11
URL: http://moonbear.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Alva Crazyfall

dahatt 8D

RSS 2.0