Idéer! :D

Jo, jag har skickat in tre idéer till SSO-teamet - och tänkte bara kolla vad ni tycker om dem! :D
1. Att kunna dölja ryttaren. Det skulle bli mycket lättare att ta bilder till bloggen, speciellt för sådana som mig eftersom jag inte har bra program på datorn jag spelar på, och jag gillar inte buggar.
2. Sadelgjordar. Det vore jättekul att kunna köpa sadelgjordar som matchar till resten av utrustningen :D
3. Att kunna byta ansikte. jag ångrar verkligen att jag valde det ansiktet jag har (vilket säkert många andra också gör) , men har lagt ner både tid och pengar på det här kontot så att byta är inte aktuellt för i alla fall mig. 
Känns dock inte så kul att ångra sig såfort man ser sig själv framifrån.
 
Nu blev det säkert massa stavfel, men. Är mobilen dum så är den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Alva Crazyfall

dahatt 8D

RSS 2.0