HÖHÖHÖÖH >:)

Vart sjukt sugen på att göra något mer med en sso-bild än att bara ta den som basic ._. . Så...gjorde lite andra färgmättnader, gråskala och linsöverstrålning och satte dit lite text. Bland alla G.E.D grejer så kom jag på sjön/havet bakom, kom att tänka på raden ur "Wake me up" (finding my through the darkness).
Sen andra raden "guided by a beatin' heart". Min häst. Häst. Hjärta. Samma saaak :D "I don't know where the journey will end". Ja det passar ju rätt bra in på Jorvik och alla uppdrag 8D.
Och sen "but I know where to start". JA. Jorvik känns så...hemma? cx Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det bättre xD

Blev lite flummigt däruppe, men hoppas ni förstod något ändå hehe x)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Alva Crazyfall

dahatt 8D

RSS 2.0