Obsidianboy (Obelo) ~

Obsidianboy är en 14-årig valack av rasen Jorvikiskt Varmblod. Han jobbade som ridlägerhäst innan jag köpte honom. Jag kom, som många andra, till Jorvik för att gå på det berömda ridlägret, och sedan blev jag så förälskad i ön att jag flyttade dit. Såfort Thomas fick reda på den nyheten kom han direkt fram till mig och frågade om jag ville köpa Obelo. Jag blev såklart överlycklig och sa ja :D 
Dock har han blivit lite kvarglömd i stallet efter att TinTin och Sten flyttade in, de har krävt så mycket uppmärksamhet. Men nu ska det bli ändring på det, har skaffat både skötare och levlar honom själv så det blir nog superbra huhehheh... 8D

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Alva Crazyfall

dahatt 8D

RSS 2.0