Ny Alva?

Jag funderar på att göra ett nytt konto på sso. Är missnöjd med valet av huvud jag gjorde, i och för sig går det att dölja att det inte har några ögonfransar med solglasögon, men de döljer inte formen. Jag avvaktar lite och behåller Alva Crazyfall innan jag ger bort det tills jag fått tillgång till alla ställen på sso (eller, gåd kan jag vänta på med det nya kontot, men alltså som Skördebygden, Firgrove osv.)
 


Blev helt kär i de röda ögonen dessutom, inte lagt märke till dem förut *-*
Mitt nya konto heter Alva  Moonfall, älskade verkligen "Månfall". Vet inte varför. Hästen fick namnet Nightfighter (Nattkämpe). 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Alva Crazyfall

dahatt 8D

RSS 2.0