Hannas pumpor! :D

Idag red jag omkring lite med min awesome vän Hanna Wolfside :3 först var vi i fort pinta, sen skulle jag till gåd och hon kanske med en bit. Dock ville hon inte lämna sina pumpor så... >:(( 


Jag lovar att de finns kvar Hanna :D
Sen hade vi lektion med några andra, men efter ett tag stack jag och gjorde uppdrag x) deltog sedan i gåd´s championat, tyvärr failade jag totalt genom att fastna i några pumpor i början :D (lyckas alltid fastna i saker .-.). Så jag gick ur xD Dessutom var TinTin bara i level 11, och han har högst level av alla mina hästar. Dessutom inte med snabba grejer på sig. Jag orkar aldrig levla haha x3. 
Men, bättre lycka nästa gång! :D Hoppas jag! :DDD


 
^ hur jag kände efter championatet. 
 


Kommentarer
wolfside

Haha xD MINA PUMPOR xD

2013-11-05 @ 20:28:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Alva Crazyfall

dahatt 8D

RSS 2.0